FAQ

Ali je aktiven priključek za kabelsko televizijo pogoj za priključitev interneta?

Da. Televizijska dejavnost je primarna dejavnost.

Internet ne deluje? Kaj lahko storim sam?

V kolikor so težave pri povezavi  je potrebno modem in router za nekaj minut izključiti iz električnega napajanja. Po ponovnem priklopu sta napravi osveženi oziroma resetirani.  Če povezave še vedno ni mogoče vzpostaviti, pokličite servisno službo ali v pisarno Zavoda KKS Kamnik.

Ali imam lahko statični IP?

Vsak internetni priključek ima že dodeljen statični IP naslov. Najdete ga tukaj.

Koliko televizorjev imam lahko priključenih na enem naročniškem priključku?

Za spremljanje osnovnega digitalnega paketa imate lahko priključenih največ tri tv sprejemnike. Z uporabo hišnega ojačevalnika pa lahko tudi več.

Kako lahko spremljam digitalne programe?

Digitalne programe lahko spremljate s tv sprejemniki, ki imajo vgrajen DVB-C, MPEG4 dekoder. Pri vseh starejši televizorjih pa je potrebno uporabiti zunanji DVB-C, MPEG4 digitalni pretvornik.

Ali za sprejem digitalnih kanalov potrebujem kodirno kartico?

Za sprejem osnovnega digitalnega signala ne potrebujete dekodirne kartice. Potrebujete jo le za dodatno plačljive digitalne programe.

Kako lahko sprejemam dodatno plačljive digitalne programe?

Za sprejem dodatno plačljivih vsebin potrebujete kodirno kartico in CI modul, ki ju vstavite v televizijo. Opremo lahko naročite v pisarni Zavoda KKS Kamnik.

Koliko kodirnih kartic lahko dobim na enem naročniškem priključku?

Na eno naročniško razmerje pripadata največ dve digitalni kartici. Ob naročilu plačljivih vsebin prvo prejmete brezplačno, drugo pa v enkratnem znesku doplačate po polovični ceni.

Dodatno plačljivi digitalni programi ne delajo. Kartica je vstavljena v televizorju. Kaj storiti?

Če programi, ki jih digitalna kartica mora odklepati ne delujejo, je potreben reset kartice. To storite tako, da kartico in modul za nekaj 10 sekund izvlečete iz reže v televizorju in ju nato vstavite nazaj. Pomembno je, da je oprema PRAVILNO vstavljena v režo. V kolikor se tudi po resetu ne pojavi slika zaklenjenega programa, pokličite servisno službo ali pisarno Zavoda.

Slika je kockasta oziroma prekinja signal ali sploh ni slike. Kaj to pomeni?

V kolikor ne gre za splošno težavo, je možno, da je v okvari oprema, ki je vstavljena v vaš tv sprejemnik. Ker je potrebno preveriti, pokličite servisno službo ali pisarno Zavoda, kjer bomo pripravili nalog za obisk servisne službe.